ЛУНІНЕЦКІ РАЁННЫ ВЫКАНАЎЧЫ КАМІТЭТ

ЛУНІНЕЦКІ РАЁННЫ ВЫКАНАЎЧЫ КАМІТЭТ
burger

Адміністрацыйныя працэдуры, якія ажыццяўляюцца аддзелам ЗАГС

27/01/2023 16:14

Адміністратыўныя працэдуры ажыццяўляюцца аддзелам загса ў адпаведнасці з главой 5  Пераліку адміністратыўных працэдур (5.1 – 5.14), зацверджанага Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь  ад 26 красавіка 2010 г. № 200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян».

ГЛАВА 5 РЭГІСТРАЦЫЯ АКТАЎ ГРАМАДЗЯНСКАГА СТАНУ

5.1. Рэгістрацыя нараджэння

5.2. Рэгістрацыя заключэння шлюбу

5.3. Рэгістрацыя ўстанаўлення бацькоўства

5.4. Рэгістрацыя ўстанаўлення мацярынства

5.5. Рэгістрацыя смерці

5.6. Рэгістрацыя скасавання шлюбу па рашэннях судоў, якія ўступілі ў законную сілу да 1 верасня 1999 г.

5.61. Рэгістрацыя скасавання шлюбу па ўзаемнай згодзе мужа і жонкі,  якія не маюць агульных непаўналетніх дзяцей і спрэчкі аб маёмасці (у адпаведнасці з артыкулам 351 Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і)

5.7. Рэгістрацыя ўсынаўлення

5.8. Рэгістрацыя змены прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку

5.9. Выдача паўторнага пасведчання аб рэгістрацыі акта грамадзянскага стану

5.10. Унясенне змяненняў, дапаўненняў і выпраўленняў у запісы актаў грамадзянскага стану

5.11. Аднаўленне запісаў актаў грамадзянскага стану

5.12. Ануляванне запісаў актаў грамадзянскага стану

5.13. Выдача даведак аб нараджэнні, пра смерць

5.14. Выдача даведак, якія змяшчаюць звесткі з запісаў актаў грамадзянскага стану (пра запіс акта грамадзянскага стану, аб адсутнасці запісу акта аб заключэнні шлюбу), і паведамленняў аб адсутнасці запісу акта грамадзянскага стану

Пералік адміністратыўных працэдур з указаннем неабходных дакументаў, срокаў ажыццяўлення, срокаў дзеяння дакументаў і справак, памера платы размешчаны ў раздзеле    «Адно акно».

 У адпаведнасці з п. 5. Палажэння аб парадку рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану і выдачы дакументаў і (або) даведак органамі, якія рэгіструюць акты грамадзянскага стану, зацверджанага пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь 14.12.2005 № 1454 «Аб парадку арганізацыі работы з грамадзянамі ў органах, якія рэгіструюць акты грамадзянскага стану, па выдачы даведак або іншых дакументаў, якія змяшчаюць пацвярджэнне фактаў, якія маюць юрыдычнае значэнне», звесткі і (або) дакументы, неабходныя для рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану, унясення змяненняў, дапаўненняў, выпраўленняў, аднаўлення і анулявання запісаў актаў грамадзянскага стану, выдачы паўторных пасведчанняў аб рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану, выдачы дакументаў і (або) даведак і не прадугледжаныя ў пунктах 5.1 - 5.14 кіраўніка 5 пераліку, орган загса запытвае самастойна:

копіі запісаў актаў грамадзянскага стану, учыненых органамі загса Рэспублікі Беларусь, і (або) копіі запісаў актаў грамадзянскага стану, учыненых кампетэнтнымі органамі замежных дзяржаў пры наяўнасці міжнародных дагавораў Рэспублікі Беларусь;

дакумент аб адсутнасці зарэгістраванага шлюбу з іншай асобай у дачыненні да замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца, дадатковая абарона або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, - з падраздзяленняў па грамадзянстве і міграцыі Галоўнага ўпраўлення ўнутраных спраў Мінскага гарадскога выканаўчага камітэта, упраўленняў унутраных спраў абласных выканаўчых камітэтаў;

паведамленне Камітэта дзяржаўнай бяспекі ў выпадку рэгістрацыі смерці асоб, рэпрэсаваных па рашэннях несудовых і судовых органаў, - з Камітэта дзяржаўнай бяспекі;

звесткі аб памерлай асобе (персанальныя дадзеныя) у выпадку адсутнасці дакумента, які сведчыць асобу грамадзяніна Рэспублікі Беларусь – а таксама замежнага грамадзяніна або асобы без грамадзянства, пастаянна пражывае ў Рэспубліцы Беларусь, - з дзяржаўнай інфармацыйнай сістэмы «рэгістр насельніцтва» (далей-рэгістр насельніцтва) , за выключэннем рэгістрацыі смерці замежнымі ўстановамі;

іншыя звесткі i (або) дакументы, якія могуць быць атрыманы ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый.

Запыт накіроўваецца органам загса ў парадку і тэрміны, прадугледжаныя артыкулам 22 Закона Рэспублікі Беларусь   ад 28 кастрычніка 2008 года «Аб асновах адміністрацыйных працэдур».

Пасведчанні аб рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану, іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для здзяйснення дзеянняў, прадугледжаных у частцы першай гэтага пункта, таксама могуць быць прадстаўлены грамадзянамі самастойна.

 

Усе навіны

Карысныя спасылкі