Па заявах грамадзян
* Іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення
адміністрацыйнай працэдуры, па запыце дзяржаўнага органа (іншай арганізацыі), у
які звярнуўся грамадзянін, ва ўстаноўленым парадку прадстаўляюцца дзяржаўнымі
органамі, іншымі арганізацыямі, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх выдача, а
таксама могуць быць прадстаўлены грамадзянінам самастойна.
Калі арыгінал дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы, якая
спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, існуе толькі ў
выглядзе электроннага дакумента, заяўнікам можа быць прадстаўлена на папяровым
носьбіце форма знешняга прадстаўлення гэтага дакумента, аформленая ў
адпаведнасці з патрабаваннямі заканадаўства (дадзенае патрабаванне не
распаўсюджваецца на выпадкі ўнясення платы з дапамогай выкарыстання
аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы адзінай разліковай і інфармацыйнай
прасторы).
У выпадку ўнясення платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні
адміністрацыйнай працэдуры, з дапамогай выкарыстання аўтаматызаванай
інфармацыйнай сістэмы адзінага разліковага і інфармацыйнага прасторы і
наяўнасці звестак пра гэта ў заяве зацікаўленай асобы аб ажыццяўленні
адпаведнай адміністрацыйнай працэдуры з указаннем нумара плацяжу прадстаўлення
дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні
адміністрацыйнай працэдуры, не патрабуецца.
Факт унясення платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай
працэдуры, з дапамогай выкарыстання аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы
адзінай разліковай і інфармацыйнай прасторы пацвярджаецца наяўнасцю ў
аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэме адзінай разліковай і інфармацыйнай
прасторы інфармацыі аб унясенні платы.
** У выпадку поўнага вызвалення грамадзяніна ў адпаведнасці з
заканадаўствам ад унясення платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай
працэдуры, грамадзянін замест дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы,
прадстаўляе дакумент, які пацвярджае права на такое вызваленне, а ў выпадку
частковага вызвалення акрамя дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы, –
дакумент, які пацвярджае права на частковае вызваленне.
У выпадку, калі для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, якая ў
адпаведнасці з гэтым пералікам павінна ажыццяўляцца бясплатна, патрабуецца
запыт дакументаў і (або) звестак ад дзяржаўных органаў і іншых арганізацый, за
выдачу якіх прадугледжана плата, і грамадзянамі не прадстаўлены такія дакументы
і (або) звесткі самастойна, грамадзяне аплачваюць выдачу запытаных дакументаў і
(або) звестак.
За здзяйсненне юрыдычна значных дзеянняў, якія з'яўляюцца аб'ектамі
абкладання дзяржаўнай пошлінай, на падставе заявы аб іх здзяйсненні, пададзенай
у электроннай форме з дапамогай адзінага партала электронных паслуг
агульнадзяржаўнай аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы, дзяржаўная пошліна
выплачваецца ў памеры 50 працэнтаў ад устаноўленай стаўкі за здзяйсненне такіх
дзеянняў (за выключэннем юрыдычна значных дзеянняў, за здзяйсненне якіх
прадугледжана поўнае вызваленне плацельшчыка ад дзяржаўнай пошліны).
Плата ў выглядзе збору (пошліны) не выплачваецца заяўнікамі пры
паўторным здзяйсненні юрыдычна значных дзеянняў, якія з'яўляюцца аб'ектамі
абкладання консульскім зборам або дзяржаўнай пошлінай, у свя-зі з дапушчанымі
пры іх здзяйсненні памылкамі (у тым ліку недакладнасцямі ў выдадзеных
(аформленых, перааформленых, засведчаных, абмененых) дакументах (іх дублікатах)
або непаўнатой звестак у іх) па віне спецыяльна ўпаўнаважанага на здзяйсненне
такіх дзеянняў дзяржаўнага органа, іншай упаўнаважанай арганізацыі, службовай
асобы.
*** Пункты ў гэтым пераліку абазначаюцца некалькімі арабскімі лічбамі,
падзеленымі кропкамі. Лічбы да кропкі пазначаюць нумар кіраўніка, а пасля
кропкі – парадкавы нумар у межах кіраўніка.
**** Выключаны.
***** Прадастаўляецца заяўнікам па запыце мясцовага выканаўчага
камітэта ў выпадку прыняцця рашэння, не звязанага з адмовай у ажыццяўленні
адміністрацыйнай працэдуры.
****** Ажыццяўляецца ў выпадку, калі прызначэнне капітальнага будынка
(будынка, збудавання) у адпаведнасці з адзінай класіфікацыяй прызначэння
аб'ектаў нерухомай маёмасці не пазначана ў раней прынятых мясцовымі выканаўчымі
і распарадчымі органамі рашэннях (аб дазволе правядзення праектна-пошукавых
работ і будаўніцтва аб'екта, аб працягу будаўніцтва або аб прыняцці самавольнай
пабудовай-кі ў эксплуатацыю і яе дзяржаўнай рэгістрацыі ва ўстаноўленым
парадку, іншым рашэнні).
******* Дзяржаўная рэгістрацыя нерухомай маёмасці, правоў на яго і
здзелак з ім не ажыццяўляецца ў паскораным або тэрміновым парадку ў выпадку,
калі ў рэгістрацыйнай кнізе змяшчаецца актуальная отмет-ка аб якая паступіла ў
арганізацыю па дзяржаўнай рэгістрацыі нерухомай маёмасці, правоў на яго і
здзелак з ім заяве зацікаўленай асобы аб юрыдычных фактах, у выніку якіх могуць
адбыцца узнікненне, пераход ці спыненне правоў, абмежаванняў (абцяжаранняў)
правоў на нерухомую маёмасць.
******** Выдаецца для ўезду ў аўтадарожныя пункты пропуску, у якіх не
функцыянуе сістэма электроннай чаргі транспартных сродкаў для ўезду ў
аўтадарожныя пункты пропуску.
********* У выпадках, вызначаных Прэзідэнтам Рэспублікі Беларусь, альбо
пры добраахвотнай сертыфікацыі.
********** Пад сельскай мясцовасцю разумеецца тэрыторыя:
сельсаветаў, пасёлкаў гарадскога тыпу і гарадоў раённага
падпарадкавання, якія з'яўляюцца адміністрацыйна-тэрытарыяльнымі адзінкамі;
пасёлкаў гарадскога тыпу і гарадоў раённага падпарадкавання, якія
з'яўляюцца тэрытарыяльнымі адзінкамі;
іншых населеных пунктаў, якія не з'яўляюцца
адміністрацыйна-тэрытарыяльнымі адзінкамі, якая ўваходзіць разам з іншымі
тэрыторыямі ў прасторавыя межы сельсаветаў.