ФІНАНСАВЫ АДДЗЕЛ РАЙВЫКАНКАМА
Адрас: 225644, г. Лунінец, вул. Чырвоная, Д. 1
Рэжым працы: Панядзелак-Пятніца з 8.00 да 13.00 і з 14.00.да 17.00
Прыём заяў па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у райвыканкаме, яго структурных падраздзяленнях і сельвыканкамах ажыццяўляецца штодня ў працоўны час.
Асабісты прыём грамадзян і юрыдычных асоб старшыням райвыканкама, яго намеснікамі, кіраўніком спраў райвыканкама, кіраўнікамі структурных падраздзяленняў райвыканкама, старшынямі і кіраўнікамі спраў сельвыканкамаў ажыццяўляецца ў адпаведнасці з графікамі, размешчанымі на афіцыйным сайце Лунінецкага райвыканкама ў раздзеле " звароты грамадзян»
Кіраўніцтва аддзела
Пасада |
Прозвішча, імя, імя па бацьку |
№ службовага тэлефона |
Начальнік |
Бойка Сяргей
Яўгенавіч |
3 12 45 |
Намеснік |
Касцючэнка Іна
Пятроўна |
2 38 34 |
Фінансавы аддзел Лунінецкага райвыканкама (далей – фінансавы аддзел) з'яўляецца структурным падраздзяленнем раённага выканаўчага камітэта (далей - райвыканкам), падпарадкоўваецца ў сваёй дзейнасці, як раённаму выканаўчаму камітэту, так і Галоўнаму фінансаваму ўпраўленню Брэсцкага абласнога выканаўчага камітэта (далей – аблвыканкам).
Фінансавы аддзел кіруецца ў сваёй дзейнасці Канстытуцыяй Рэспублікі Беларусь, заканадаўствам Рэспублікі Беларусь, рашэннямі і распараджэннямі раённага выканаўчага камітэта, загадамі, інструкцыямі і ўказаннямі вышэйстаячых фінансавых органаў і Палажэннем аб фінансавым аддзеле.
Асноўнымі задачамі фінансавага аддзела Лунінецкага райвыканкама з'яўляюцца:
эфектыўнае правядзенне бюджэтнай і падатковай палітыкі, у частцы мясцовых падаткаў і збораў на тэрыторыі Лунінецкага раёна (далей-раён);
складанне праекта бюджэту раёна і прадстаўленне яго на разгляданне райвыканкома, арганізацыя работы па размеркаванню фінансавых рэсурсаў раёна;
правядзенне ў межах сваёй кампетэнцыі мерапрыемстваў па своечасоваму і поўнаму паступленню ўсіх даходаў, прадугледжаных у бюджэце раёна, эфектыўнага і мэтавага расходавання сродкаў бюджэту;
кантроль за выкананнем бюджэтнага заканадаўства на тэрыторыі раёна на стадыі складання, разгляду, зацвярджэння і выканання бюджэту раёна.
Асноўныя функцыі:
удзельнічае ў распрацоўцы і рэалізацыі прагнозаў сацыяльна-эканамічнага развіцця раёна, тэрытарыяльных праграм і мерапрыемстваў;
арганізуе работу па складанні праекта бюджэту раёна, вызначае парадак і тэрміны прадстаўлення ўпраўленнямі і аддзеламі райвыканкама, арганізацыямі, гарадскога і сельскімі выканаўчымі камітэтамі неабходных прагнозных дадзеных аб даходах і выдатках для складання праекта раённага бюджэту і вызначэння нарматываў адлічэнняў у бюджэты гарадскога і сельскіх Саветаў дэпутатаў і памеру сродкаў, якія перадаюцца мясцовым бюджэтам у выглядзе сум датацый, субвенцый, іншых міжбюджэтных трансфертаў, на чарговы фінансавы (бюджэтны) год, і ўносіць іх на разгляд райвыканкама. Рыхтуе неабходныя матэрыялы для зацвярджэння (змены і (або) дапаўненні) бюджэту раёна на сесіі Лунінецкага раённага Савета дэпутатаў;
прадстаўляе Галоўнаму фінансаваму ўпраўленню Брэсцкага абласнога выканаўчага камітэта ва ўстаноўленыя тэрміны матэрыялы, неабходныя для фарміравання разліковых паказчыкаў па кансалідаваным бюджэце раёна;
у межах сваёй кампетэнцыі арганізуе выкананне раённага бюджэту, забяспечвае паступленне ўсіх прадугледжаных даходаў і расходаванне бюджэтных сродкаў, у адпаведнасці з іх мэтавым прызначэннем, складае бюджэтную роспіс раённага бюджэту, ва ўстаноўленым парадку ажыццяўляе ўзаемныя разлікі раённага бюджэту з абласным бюджэтам, бюджэтам гарадскога і сельскіх Саветаў дэпутатаў;
удзельнічае ў вырашэнні пытанняў, звязаных з прадастаўленнем плацельшчыкам прэферэнцый, рэструктурызацыяй запазычанасці па плацяжах у раённы бюджэт;
ажыццяўляць:
кантроль за фінансаваннем праз органы дзяржаўнага казначэйства выдаткаў на ўтрыманне выканаўчых і распарадчых органаў і органаў мясцовага самакіравання, арганізацый, якія фінансуюцца з раённага бюджэту, у адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь, фінансаванне мерапрыемстваў згодна з бюджэтнай роспісу раённага бюджэту;
кантроль за своечасовым паступленнем даходаў у раённы бюджэт;
правядзенне ўзаемазаліку запазычанасці юрыдычных асоб па бюджэтных пазыках, пазыках, працэнтах па бюджэтных пазыках, працэнтах па бюджэтных пазыках, пене, налічанай за несвоечасовае вяртанне бюджэтных пазык, бюджэтных пазык, а таксама запазычанасці па абавязацельствах, якія ўзніклі ў выпадку выканання фінансавым аддзелам гарантый райвыканкама, і працэнтах па іх, іншых абавязацельствах, якія падлягаюць выплаце ў бюджэт, у тым ліку па сродках дзяржаўных мэтавых бюджэтных фондаў;
ўлік доўгу органаў мясцовага кіравання і самакіравання і доўгу, гарантаванага райвыканкамам, і прадстаўленне ў галоўнае фінансавае ўпраўленне Брэсцкага абласнога выканаўчага камітэта неабходных звестак для вядзення рэестра доўгу органаў мясцовага кіравання і самакіравання;
кантроль за выкананнем юрыдычнымі асобамі і індывідуальнымі прадпрымальнікамі бюджэтнага заканадаўства Рэспублікі Беларусь, за мэтавым і эфектыўным выкарыстаннем бюджэтных і пазабюджэтных сродкаў, за расходаваннем сродкаў бюджэтных і пазабюджэтных фондаў, створаных у адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь, а таксама за працай ГАРАДСКОГА сельскіх выканкамаў па складанні і выкананні бюджэтаў;
аналіз выканання раённага бюджэту і пры неабходнасці распрацоўвае і ўносіць для зацвярджэння ў Лунінецкі раённы Савет дэпутатаў праекты рашэнняў аб унясенні змяненняў і (або) дапаўненняў у рашэнне Лунінецкага раённага Савета дэпутатаў аб бюджэце на бягучы фінансавы год;
ўлік і захоўванне выканаўчых дакументаў і іншых дакументаў, звязаных з іх выкананнем па звароце спагнання на сродкі раённага бюджэту;
ва ўстаноўленым парадку закупкі тавараў (работ, паслуг) за кошт сродкаў, прадугледжаных у бюджэтным каштарысе фінансавага аддзела райвыканкама на чарговы фінансавы год;
вядзенне бухгалтарскага ўліку па выкананні раённага бюджэту за мінулы фінансавы (бюджэтны) год і прадстаўленне яго на разгляд райвыканкаму і зацвярджэнне Лунінецкаму раённаму Савету дэпутатаў, забяспечвае складанне зводнай перыядычнай і гадавой справаздачнасці аб выкананні бюджэту раёна і прадстаўленне яе фінансаваму кіраванню ва ўстаноўленыя тэрміны;
разглядае ў межах сваёй кампетэнцыі ў адпаведнасць з устаноўленым заканадаўствам звароты (прапановы ,заявы, скаргі) грамадзян, індывідуальных прадпрымальнікаў і юрыдычных асоб;
забяспечвае выкананне адміністрацыйных працэдур, прадугледжаных заканадаўствам Рэспублікі Беларусь, па заявах зацікаўленых асоб;
ажыццяўляе іншыя функцыі ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.